9/29/2014

Suden hetki


Mä tykkään käydä valokuvaamassa millon mitäkin, mutta ihmiskuvaus on sitä - mistä nautin ehkä eniten. Vaikka joudun (saan) olla kameran toisella puolella itsekin, tykkään etsii uusia kuvauspaikkoja mun lähiympäristöstä ja joskus jopa kauempaa. Tällä kertaa mukaan kuvaamaan tulivat Sari ja Veea. Tällä kolmikolla ei ollakaan hengattu sitten lukion lakkiaisten, joten oli tosi kiva päästä vaihtaan kuvailun ohessa kuulumisia ja muuten vaan paleleen syysiltaan liian vähissä vaatteissa. 


Meidän teemana oli urbaani kaupunki slash muotikuva. Joten Tampereen teolliset rakennukset ja vanhat tiilet sopi meidän tarkotuksiin loistavasti. Alunperin suunnitelma oli olla mahdollisimman grunge, mutta jos totta puhutaan - lauantaiset bileet imi musta viimeisetkin mehut ja jaksoin sunnuntaina iskee päälleni vaan jotain mukavaa ja omasta mielestä söpöä. 

Kaiken kestävässä koomassa tuli myös uhmattua parkkipirkkoja ja jätettyy auto paikalle, jossa maksuu jäi laittamatta. (Harvinaisen rajua riskipeliä, ottaen huomioon - että liikennevalvontavirasto oli 50 metrin päässä mun autosta....) Säästin sit kuitenki 20 senttiä monen kymmenen sakon uhalla!


Pääsyy mulle tähän kuvailuun oli kyllä ton uusimman hankinnan, susimekon, esittely, joka nyt näissä kuvissa onnistuu enemmän ja vähemmän hyvin. Mitä tykkäätte? Ite rakatuin suuresti ja varsinkin korkeiden kenkien kanssa, se on aivan unelma. ♥ Sääli vaan et kuvissa oon toisinaan ite kaikkee muuta paitsi unelmainen (terveisin vasen ylänurkka).

Mekko eBay 12.46€ 
Neuletakki Gina Tricot 9.95€
Kengät Spirit Store 29.90€ 
Kaulakoru Kalevala 


2 kommenttia:

  1. voi vitsit ku oot nätti♥ ja toi susimekko on ihana!! etsä muuten oo sattumoisin blogannu ennen :D? vaikutat meinaa tutulta xd.. ihana blogi kuitenki♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja itseasiassa oon pitäny aikoinaan blogia nimeltä Indiehattara, jos sellasta oot sattunu joskus näkemään!

      Poista